Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: -товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо; -товар повністю укомплектований і збережений фабричне пакування; -Збережені всі ярлики та заводське маркування; — товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Тільки за дотримання всього вище перерахованого можливе повернення або обмін упродовж 14 календарних днів. Повернення або обмін здійснюється за тарифами поштової компанії. Вартість пересилки оплачує покупець. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.