Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка у відділення "Meest ПОШТА" за тарифами перевізника
- Доставка кур'єром Нової Пошти на Вашу адресу
- Доставка у відділення поштових компаній Укрпошта, Нова Пошта, Meest Пошта
- Доставка у відділення Укрпошти за тарифами перевізника
- У Кропивницькому та в інших містах України нами організована доставка поштовою компанією «Нова Пошта». Є два варіанти - замовити кур'єрську доставку на будинок або відвідати відділення логістичної компанії для того, щоб забрати посилку. Які дані необхідно вказати При оформленні замовлення на доставку «Новою поштою» вкажіть ваші прізвище, ім'я, по батькові, а також номер відділення, в якому вам буде зручно отримати товар. Для адресної кур'єрської доставки доповніть інформацію повною адресою. Обов'язково внесіть в форму номер телефону для зв'язку!
Способи оплати
- Онлайн оплата на сайті картами Visa, Mastercard (Пром-оплата)
- Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб) ФОП Марчук Катерина Анатоліївна UA733220010000026005310003430 Марчук Катерина Анатоліївна ЕГРПОУ Получателя 3152812800 Оплата на карту Приват/Монобанк 4035 2000 4009 0505 ФОП Марчук Катерина Анатоліївна Післяплата «Нова Пошта» Післяплата «Укрпошта»
- Готівкою (тільки для самовивозу)
Гарантія:
Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
● товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей тощо.
● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі
Повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів після отримання товару, що повернувся.
За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування?
Ми пропонуємо 14-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання. Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався.
Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування?
Щоб отримати відшкодування, ви повинні повідомити нас про те, що хочете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, надіславши електронного листа до нашої служби підтримки клієнтів на адресу vipsports2000@gmail.com Повернення має супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте адресу центру повернення і повинні повернути товар за вказаною адресою.
Хто несе витрати?
Покупець несе витрати на зворотну доставку.
Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом?
Якщо клієнт отримає пошкоджений товар, ми надішлемо йому такий самий товар безкоштовно. Клієнт не зобов'язаний повертати нам пошкоджений товар. Товар вважається дефектним, якщо:
● товар був фізично пошкоджений під час транспортування, наприклад, пом'ята коробка;
● товар не відповідає замовленій моделі або у товарі відсутні деталі, наприклад, не той розмір коробки або ж має не повний комплект
Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення, фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві.
● товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей тощо.
● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі
Повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів після отримання товару, що повернувся.
За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування?
Ми пропонуємо 14-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання. Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався.
Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування?
Щоб отримати відшкодування, ви повинні повідомити нас про те, що хочете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, надіславши електронного листа до нашої служби підтримки клієнтів на адресу vipsports2000@gmail.com Повернення має супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте адресу центру повернення і повинні повернути товар за вказаною адресою.
Хто несе витрати?
Покупець несе витрати на зворотну доставку.
Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом?
Якщо клієнт отримає пошкоджений товар, ми надішлемо йому такий самий товар безкоштовно. Клієнт не зобов'язаний повертати нам пошкоджений товар. Товар вважається дефектним, якщо:
● товар був фізично пошкоджений під час транспортування, наприклад, пом'ята коробка;
● товар не відповідає замовленій моделі або у товарі відсутні деталі, наприклад, не той розмір коробки або ж має не повний комплект
Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення, фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві.
Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.
Способи доставки- Доставка кур'єром Вартість доставки 150.00 ₴.При оформленні замовлення на доставку курьером «Новою поштою» вкажіть ваші прізвище, ім'я, по батькові, а також доповніть інформацію повною адресою. Обов'язково внесіть в форму номер телефону для зв'язку!
- Нова Пошта У Києві та в інших містах України нами організована доставка поштовою компанією «Нова Пошта». Є два варіанти - замовити кур'єрську доставку на будинок або відвідати відділення логістичної компанії для того, щоб забрати посилку. Які дані необхідно вказати При оформленні замовлення на доставку «Новою поштою» вкажіть ваші прізвище, ім'я, по батькові, а також номер відділення, в якому вам буде зручно отримати товар. Для адресної кур'єрської доставки доповніть інформацію повною адресою. Обов'язково внесіть в форму номер телефону для зв'язку!
- Пром-оплата. Післяплата 'Нова Пошта'": Цей варіант дозволяє вам сплатити за замовлення, коли ви отримуєте його від кур'єра або у відділенні "Нова Пошта". Ви сплачуєте за товар після отримання, що може бути зручним для вас.
- Післяплата "Нова Пошта" Цей варіант дозволяє вам сплатити за замовлення, коли ви отримуєте його від кур'єра або у відділенні "Нова Пошта". Ви сплачуєте за товар після отримання, що може бути зручним для вас.
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay